Ontvang een melding bij uitslagen en vlak voordat je gevolgde teams weer spelen.
๐ Meldingen staan aan
Je krijgt een melding voor je favoriete teams.
๐ฑ Bijna zo ver!
Wil je meldingen ontvangen? Dan vraagt jouw iPhone om de app eenmalig toe te voegen aan je beginscherm. Dat duurt maar een paar tikjes, en hoef je daarna nooit meer te doen:
Tik rechtsonder op โฏ (drie puntjes)
Tik op het deel-icoon โฌ๏ธ (vierkant met pijl omhoog)
Scroll naar beneden en tik op "Zet op beginscherm"
Tik rechtsboven op "Voeg toe"
Tik rechtsboven op het deel-icoon โฌ๏ธ (vierkant met pijl omhoog)
Tik op "Meer"
Tik op "Zet op beginscherm"
Tik rechtsonder op โฏ (drie puntjes)
Tik op "Meer" โบ
Tik op "Delen" (vierkant met pijl omhoog)
Tik op "Zet op beginscherm"
Open de app daarna gewoon vanaf het nieuwe icoon op je beginscherm, en je kunt meldingen aanzetten. ๐